LES ARCHITECTES (1454-1647).
201
nateur, appartenant de son propre, assize au villaige dc Vanves, en Ia rue du Val, aul­trement dicte la rue des Voies-petites, te­nant d'une part aux heritiers feu Nicolas Croquet, d'autre et d'un bout par derrière à mons' d'Ormy, lilz de feu monsr le presi­dent d'Ormy, et par devant à lad. rué du Val, en la censive de noble homme ét saige m" Jehan Prevost, conseiller du Roy et presidant en sa Court de Parlement, sei­gneur en partie dud. Vanves, et chargé . d'un denier de cens ou autre plus grand cens, s'nucun est deu, pour toutes et sans aultres charges, ypothecques ne redebvanccs quelzconques; et oultre, led. sr de Clagny donne ausd, donnataires les meubles ct cuves estans esd. maison et foullerye,'ap­partenans aud. sr de Clagny, pour par lesd. Janvier et Dumont joyr et disposer desd.
. choses données comme de leur chose. Cestz don, cession et transport faictz à la charge dud. cens j et oultre, tant pour la bonne et vraye amour que led. sr reverend a dict avoir ausd. Janvier et. Dumont et en faveur des bons et agréables services qu'ilz et chascun d'eulx luy ont faictz cy devant, de la preuve desquelz il les relève par ces presentes, que à la charge que led. sr reverend pourra, pen-
- dant et durant sa vie seullement, faire faire esd. cuves et foullerie de lad. maison les vins qui croistront chascun an en ses vignes assizes au terrouer dud. Vanves, et s'ayder desd, meubles, sans pour ce paier aucunes choses, transportans tous droitz, etc. Faict ct passé l'an 1075, le 18° jour de no­vembre. Signé : Croiset et Roze.
Insinuation cn date du 28 novembre 1576. —- (Arch, nat., Y 117, fol. 482.)
de Breulles, en faveur de son mariage avec Françoise Le Sellier. - 5 décembre 1676.
A tous ceulx qui ces presentes lettres verront, Anthoine Duprat, seigneurde Nan­thoillet, etc., garde de la prevosté de Paris, salut. Sçavoir faisons que par devant Nico­las Legendre et François Croiset, notaires du Roy nostre dit seigneur en son Chastel­let de Paris, fut present en sa personne reverend père en Dieu messire Pierre Lescot, seigneur de Clagny, abbé de Clermont, conseiller et aulmosnier ordinaire du Roy, lequel, de sa bonne volunté, recongnut et confessa avoir,donné, ceddé et transporté ct par ces presentes donne, cedde, et trans­porte en pur et vray don irrévocable faict entre vifz, sans espoir de le révocquer, ne rappeller en quelque manière que ce soict, à Claude Lescot, escuier, seigneur de Breulles, son nepveu paternel, ace present et acceptant, mil livres tournois de rente annuelle et perpetuelle, payable aux quatre termes à Paris acoustumez, et racheptable pour la somme de douze mil livres tournois, ù icelle rente avoir et prandre sur tous et chascuns les biens tant meubles que im­meubles, presens et advenir dud. seigneur de Clagny, quelque part qu'ilz soient scituez et assis, desquelz il s'est dès à present de-saisy au proffict dud. seigneur de Breulles et des siens, qu'il veult eh estre saisiz et ves-tuz par les seigneurs ou dames qu'il appar­tiendra; pour quoy faire et toutes autres choses requises: il a faict et constitué son procureur irrévocable le porteur de cesd, presentes, et jusques à la concurance et fournissement desquelz mil livres de rente à continuer, ou desd, douze mil livres pour une fois, il s'est desaisy et devestu, dessai-sist et devest au proffict dud. sr de Breulles, son nepveu. Ceste presente donnation faicte lant pour la bonne et vraye amour que led. .
26.
432. — Donation, de mille livres tournois de rente par Pierre Lescot, seigneur de Cla­gny, ù.son neveu, Claude Lescot, seigneur
ARTISTES PARISIENS.